Play Close
27.03.2024

ISTA VIZIJA, NOVI DOŽIVLJAJ

Pored velikog broja kreativnih projekata koje radimo za naše klijente, konačno smo odvojili malo vremena da napravimo nešto i za naš brend! Potpuno smo redizajnirali M2C sajt.   Ideja je bila da kroz novi dizajn, sadržaj, strukturu i funkcionalnosti sajta bolje predstavimo vrednosti iza kojih smo izgradili M2C priču ali i projekte koji su postali […]

Button arrow
Read More
13.06.2023

STORYLIVING: MNOGO JE PRIČA, ČUJU SE PRAVE.

Storyliving podrazumeva stvaranje doslednog i kohezivnog narativa brenda na različitim tačkama dodira i kanalima, kako online tako i offline. Brendovi koji koriste ovaj princip teže da integrišu svoju priču u živote potrošača, nastojeći da budu prisutni tokom njihovog putovanja. To može uključivati kreiranje zanimljivog sadržaja, korišćenje društvenih mreža, razvoj personalizovanih iskustava i usklađivanje brend poruke sa životnim stilom i aspiracijama potrošača.

Button arrow
Read More
26.01.2023

ChatGPT – KOPIRAJTER ARTIFICIJELNOG UMA

AI tehnologija zaista može da automatizuje i ubrza neke aspekte pisanja tekstova. ChatGPT može biti od koristi i za super-brzo istraživanje i pronalaženje različitih informacija i podataka, faktički o bilo kojoj temi, što olakšava pripremu projektnih zadataka, analiza i raznovrsnih kreativnih koncepata. Sve to, međutim ne može da zameni ljudskog autora tekstualnog sadržaja.

Button arrow
Read More
04.05.2022

INTERAKTIVNI VIDEO – NOVI MEDIJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE

Čemu služi i zašto je interaktivni video postao inovativni oblik medijskog sadržaja mnogih vrhunskih brendova? Kombinujući TV, video, kompjuterske i internet tehnologije, uglavnom bazirane na principima proizašlim iz gejming industrije, novi interaktivni sadržaji predstavljaju budućnost video kontent marketinga.

Button arrow
Read More
18.02.2022

METAVERZUM: INTERAKCIJA ILI ESKAPIZAM

Mark Zakerberg, tvorac kompanije Fejsbuk, najavio da će se njegova organizacija fokusirati na izgradnju takozvanog „metaverzuma“ – trodimenzionalnog virtuelnog i augmentativnog prostora. Ova revolucionarna vizija, međutim, nosi i brojne potencijalne izazove za globalnu javnost.

Button arrow
Read More
14.01.2022

SNAGA DOGAĐAJA – ŽELJA ZA NOVIM ISKUSTVIMA SAVLADALA IZAZOVE

Vodeća regionalna agencija u oblasti live komunikacija i experience design-a M2Communications, pored brojnih aktivnosti, za časopis Business & Luxury, izdvaja tri projekta koja su na polju event organizacije obeležila ovu godinu.

Button arrow
Read More
20.07.2021

SHARING IS CARING

U svetu hiperprodukcije materijalnih dobara gde najbogatiji ljudi na svetu čine 1% populacije, a baš oni poseduju polovinu svetskog bogatstva, ekonomija deljenja se nameće kao trenutno najbolje rešenje za onih ostalih 99% stanovništva sveta.

Button arrow
Read More
24.06.2021

EXPERIENCE DESIGN

Experience dizajn je pristup koji ima za cilj da pokrene događaje, definiše dizajn i karakteristike proizvoda ili usluge, redefiniše proces, kreira ambijent ili poslovnu strategiju i zato ga treba posmatrati kao neodvojivu komponentu svih biznis i marketinških aktivnosti. Dizajn iskustva je moćan marketinški alat, a razumevanje zašto naši potrošači/klijenti razmišljaju na određen način i kako donose odluke može nam pomoći da kreiramo efikasne kampanje. Brojni principi iz psihologije se koriste kako bi maksimizovali efekat exeprience dizajna.

Button arrow
Read More
24.06.2020

DOGAĐAJI KOJI SU POKAZALI MOĆ TRANSFORMACIJE

Baš kao i Kanski festival i Londonska nedelja mode dokazala je svoj značaj za kulturu. Potreba za ove dve manifestacije opstala je i u krizinom trenutku. Svojim odgovorima na krizu one su pokazale koliko su živi događaji važni i na koji način se mogu transformisati i dopreti do šire publike bilo kada, bilo gde.

Button arrow
Read More
25.05.2020

DIGITAL X: NOVA GENERACIJA DIGITALNOG ISKUSTVA

U novom kontekstu poslovanja našli smo se i mi kao agencija i rešili da identifikujemo šta je klijentima trenutno najpotrebnije, ali i da razumemo kakve će tendencije biti u budućnosti. Tako je došlo do kreiranja novog vida digitalnih usluga u okviru nove divizije Digital X, koja se bazira na korišćenju punog potencijala nauke, tehnologije i kreativnosti.

Button arrow
Read More
03.04.2020

TRANSFORMACIJA EVENT INDUSTRIJE U DOBA KORONE – THE SHOW MUST GO ON

Event industrija, možda više nego ikada, mora da se osloni na digital i druge industrije, kao što je gaming industrija, kako bi adekvatno odgovorila na kriznu situaciju.

Button arrow
Read More
12.03.2020

ODGOVOR EVENT INDUSTRIJE NA KORONA VIRUS

Ako uzmemo u obzir da event industrija počiva na okupljanjima, realnom doživljaju, iskustvu, razmeni energije, ideja i informacija, otkazivanje događaja, usled epidemije, svakako predstavlja krizni trenutak koji zahteva odgovarjuću reakciju.

Button arrow
Read More
05.02.2020

RAZVOJNE AKADEMIJE KOMPANIJA

Kao dobar metod usvajanja konkretnog znanja i veština, pokazale su se interne razvojne akademije, koje imaju određene prednosti u odnosu na klasične eksterne obuke i seminare. One poslodavcima i zaposlenima obezbeđuju konkretna znanja u poslovnom habitusu u kom će uskoro primenjivati naučeno.

Button arrow
Read More
13.12.2019

ALHEMIJA KREIRANJA DOŽIVLJAJA

Verujemo da će experience design igrati važnu ulogu, ne samo u budućnosti marketinga, već u mnogim drugim industrijama i društvu u celini. Jedan od
naših strateških ciljeva usmeren je ka razvojnom centru i Experience Design akademiji čije temelje upravo postavljamo. Akademija ima za cilj da generiše
novu bazu znanja iz ove oblasti i pruži direktan uvid u svetske prakse i iskustva svim zaintersovanim stranama na tržištu.

Button arrow
Read More
11.12.2019

JOKER – DA LI JE DO MENE, ILI POSTAJE SVE LUĐE?

Pored pronalaženja krvi i mesa u zločincu, refleksija globalne svesti izaziva jednako burne reakcije. Film postavlja univerzalno pitanje da li se zlo rađa ili je produkt društvenih odnosa. Analizom karatktera možemo imati osnova za obe tvrdnje, a interakcija ova dva pristupa je neizbežna u psihologiji i psihijatriji.

Button arrow
Read More
19.11.2019

PISCI U COPYWRITING-U

Pisanje romana ne mora biti lišeno hermetičkog, samodovoljnog pristupa koji razvija globalne ideje, maštu i autorski pečat, dok je copywriting umeće pronalaženja srži uz izlazak iz ‘’ja’’ sveta – kako bi se omogućilo da naša informacija bude jednako jasna i drugima.

Pisci koji uđu u svet marketinškog pisanja imaju strah da će novi format loše uticati na njihov primarni poziv, a copywriter-i koji se okrenu pisanju romana ili priča mogu pomisliti da je njihov stil previse ogoljen.

Button arrow
Read More
01.08.2019

MODNA INDUSTRIJA I UMETNOST SPEKTAKLA

Modna revija nije samo pitanje trenutne senzacije i oduševljenja, već bitan faktor globalne komunikacije jednog brenda sa njegovom publikom.

Button arrow
Read More
01.07.2019

IZVAN GRANICA PERFORMANSA: MARINA ABRAMOVIĆ

Bizarni umetnički performansi, kontroverzni eksperimenti, esktremne životne i poslovne odluke, konstantna težnja za dostizanjem višeg nivoa svesti i razumevanja života kroz lična iskustva, status slavne ličnosti u Holivudu – neke su od asocijacija koje nastaju na pomen njenog imena. 

Button arrow
Read More
21.06.2019

INOVACIJA: REVOLUCIJA ILI KVALITETAN UPGRADE?

Mnogi ljudi misle da je osnova uspešnosti kreativnog pojedinca ili organizacije revolucionarna ideja, koje se konkurentna strana u industriji do tog trenutka nije dosetila. Međutim, neki od najuspešnijih preduzetnika su svoju karijeru izgradili upgrade-om već postojećeg trenda ili ideje u usponu.

Button arrow
Read More
23.09.2018

FROM STORYTELLING TO STORYLIVING

Moderni događaji pružaju iskustva za sva ljudska čula, sa ciljem što efikasnijeg i dubljeg povezivanja pojedinca sa određenim brendom. Upravo je taj koncept „from storytelling to storyliving“ kreativni pravac kojim se kreće naša agencija.

Button arrow
Read More
23.01.2018

EXPERIENTIAL MARKETING: tehnologija kao izazov i glavni pokretač promena

Interakcija potrošača sa brendom je danas imperativ, jer izaziva pozitivnu, emotivnu vezu koju tradicionalni oblici oglašavanja ne mogu tako lako postići. Danas, brendovi moraju na efikasan način da privuku pažnju i angažuju potrošača / klijenata. Takva efikasnost se upravo postiže „experiential“ (engagement) marketingom.

Button arrow
Read More
16.06.2017

KREIRANJE PRESTIŽA: organizacija luksuznih događaja

Snaga event industrije posebno dolazi do izražaja u segmentu luksuznih brendova koje karakterišu eksluzivnost, sofisticiranost i, najčešće, bogata istorija i tradicija iz koje donose svoj autentični pečat.

Button arrow
Read More
05.05.2017

KAKO IZGLEDA PROCES RADA U KREATIVNOJ AGENCIJI

Svaki projekat na kome radimo zahteva dva odvojena procesa: kreativno stvaranje i implementaciju. Prvi od ta dva, koji rezultira u jedinstvenom rešenju, podrazumeva tri faze: fazu otkrivanja, kreiranja (ideja) i konceptualizaciju.

Button arrow
Read More

Najpopularnije

01.01.1970

ALHEMIJA KREIRANJA DOŽIVLJAJA

Verujemo da će experience design igrati važnu ulogu, ne samo u budućnosti marketinga, već u mnogim drugim industrijama i društvu u celini. Jedan od
naših strateških ciljeva usmeren je ka razvojnom centru i Experience Design akademiji čije temelje upravo postavljamo. Akademija ima za cilj da generiše
novu bazu znanja iz ove oblasti i pruži direktan uvid u svetske prakse i iskustva svim zaintersovanim stranama na tržištu.

Arhiva

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter. Saznajte novosti i trendove u oblasti kreativne i event industrije.