Play Close

THE NIGHT OF MIRACLES 2016

FCA SRBIJA

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Experiential Marketing

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

U prodajnim salonima FCA grupe širom Srbije organizovali smo gerilsku kampanju za prodajnu akciju „The Night of miracles“. Zadatak je bio osmisliti kreativni koncept za specijalnu prodajnu aktivnost koja je trajala 25 sati, od 16. juna od 16 časova, pa sve do subote,17. juna do 17 sati.

Naziv kampanje imao je bajkoviti prizvuk, pa smo se odlučili za koncept „FIAT-ovih dobrih vila“. Naše promoterke u, „noći čuda“, „FIAT-ove dobre vile“, imale su ključnu ulogu u promotivnim aktivnostima.

Ceo događaj i BTL aktivnosti pratila je video produkcija, pa je tako nastao serijal video „teaser“-a posvećenih „noći čuda“, koji su klijentu koristili za komunikaciju na društvenim mrežama.

Kreativnim pristupom, promotivna aktivnost i gerilska kampanja u „noći čuda“ upotpunjeni su atraktivnim sadržajima.

Ko kaže da čuda ne postoje?

FCA Srbija

NUFARM & NUSEED INNOVATION DAYS

NUFARM & NUSEED

„AORTA NIJE SAMO NA SRCU“

UDRUŽENJE KARDIOVASKULARNIH HIRURGA SRBIJE

A1 KINOTEKA „TAJVANSKA KANASTA“

A1 SRBIJA