X
SRB

BIZLife intervju: Miro Antić, M2Communications

KREIRANJE AUTENTIČNOG ISKUSTVA

Miro Antić, partner i koosnivač, M2Communications

Kreiranje "brand experience"-a ima dugoročne ciljeve i danas predstavlja ključni faktor za jačanje odnosa sa postojećim i budućim kupcima.

Izgradnja kvalitetnog "brand experience"-a postaje trend u svetu koji prati i naše tržište. Kompanije sve više razumeju značaj direktnog kontakta sa klijentima u cilju izgradnje jednog dubljeg odnosa na relaciji brend - korisnik. "Brand experience predstavlja skup svih spoznaja, osećanja i rekacija izazvanih u interakciji sa određenim brendom i aktivnostima koje su za taj brend vezane. Kreiranje brand experience-a ima dugoročne ciljeve i danas predstavlja ključni faktor za jačanje odnosa sa postojećim i budućim kupcima", objašnjava Miro Antić, partner, koosnivač i kreativni direktor agencije M2Communications koja se na ovim prostorima izdvaja po kreativnom pristupu organizacije događaja i kreiranju originalnih komunikacijskih projekata.

"'Brand experience' utiče na zadovoljstvo i lojalnost kupaca, direktno i indirektno, kroz asocijacije i povezivanje sa samim brendom i funkcioniše na nekoliko različitih nivoa u odnosu na korisničko iskustvo (customer experience) preko kog možemo utvrditi gde smo, kako i koliko smo zadovoljni i šta smo tačno uradili u odnosu sa našim postojećim kupcima. U tom smislu korisničko iskustvo predstavlja deo 'brend experience'-a, ali treba imati u vidu da doživljaj brenda ne mora nužno da oblikuje konkretno korisničko iskustvo. Kroz brand experience kreirate iskustvo i na praktičnom i na emotivnom nivou", navodi Antić. "Da bi na ovom polju postigli uspeh i da bi se klijenti ili korisnici osetili kao deo vašeg brenda, potrebno je strateški dobro planirati i kreativno osmisliti niz aktivnosti koji će biti usmeren na određene kanale komunikacije. Jedan od ključnih kanala u tom smislu je svakako i 'event'“.

Od suštinskog značaja u kreiranju ovakvih priča je komunikacija i poverenje između agencije i klijenta. "Bitno je da klijent zna šta želi kako bi agenciji dao smernice, a idejno rešenje projekta ne sme da bude neka fantastična bajka koja se neće u potpunosti realizovati." Otežavajuća okolnoste je ta što u event produkciji prostora za greške nema, ističe Antić čija agencija može da se pohvali organizacijom izuzetno kompleksinh događaja kao što je bilo lansiranje Mercedes-Benz S-Klase u Jugoslovenskom dramskom pozorištu. „U produkcijskom smislu veoma ambiciozan i zahtevan projekat u kome je kreativni koncept trebalo ispoštovati do najsitnijih detalja. Dobro planiranje, izbor kvalitetnih dobavljača i formiranje tima, koji je u ovom slučaju činilo preko 100 ljudi, su ključni faktori za uspešnu realizaciju ovakvih događaja, pogotovo kada se radi o kratkim rokovima. Sa druge strane, našem timu su podjednako uzbudljivi i izazovni niskobužetni projekti u kojima kreativnost takođe doalzi do punog izražaja, poptut 'retail' kampanje za Asus pod nazivom 'Laboratorija ludog naučnika' ili promocije Fiata 500X na premijeri filma 'Star Wars The Force Awakenes'."

 

M2Communications neguje karakterističan pristup poslu. Stvaralačka snaga, umetnički senzibilitet, stav da nešto što deluje izvan granica izvodljivosti ne treba svesti na razumnu meru već pomeriti granice, kao i posvećenost detaljima, samo su neke od karakteristika na kojima je tokom vremena ova agencija izgradila ime. Pored mnogobrojnih klijenata u zemlji i inostranstvu poput kompanija, FCA Srbija, Microsft, Asus, Jaffa Crvenka, Calzedonia, MK Group i mnogih drugih, rade i u takozvanom 'luxury' segmentu gde je izazov kreirati iskustva koja će zadovoljiti sofisticirani ukus i očekivanja klijentele koja je redovan gost ekskluzivnih događaja na svetskoj sceni. Jedan od značajnijih projekata iz prošle godine je događaj za BMW, za koji ih je direktno angažovala centrala ove kompanije. U pitanju je bio međunarodni trening za nove modele, a agenciji M2Communications bila je poverena organizacija četvorodnevnog dešavanja na više lokacija u Srbiji. "Trening je bio globalnog karaktera i realizovan u nekoliko zemalja Evrope, Jugoistočne Azije i Afrike. BMW je organizaciju treninga u Srbiji ocenio najvišom ocenom i okarakterisao je kao 'Best Practice', a na kraju godine smo za ovaj projekat nagrađeni i Zlatnim priznanjem UEPS-a u kategoriji Korporativni event“, navodi Antić.

Jedan od zanimljivijih klijenata sa kojim agencija M2Communications sarađuje je Porto Montenegro, koga su dobili na internacionalnom 'pitch'-u u konkurenciji sa agencijama iz Londona, Dubaijia i regiona. Specifičnan je tip ekskluzivnih događaja koje organizuju za klijente Porto Montenegra, gde je na prvom mestu kreiranje autentičnog doživljaja i držanje pažnje klijentele koja je bogata iskustvom i neguje određeni životni stil. „Sa kreativne tačke gledišata, uvek je zadovoljsto kreirati ovakve događaje i naš tim njima pristupa sa puno entuzijazma. Iako su projekti ovog tipa prvenstveno zabavnog karaktera, njihov krajnji cilj je, zapravo, izgradnja bliskijih veza sa klijentima, kao i promocija novih planova marine. Važno je istaći da u ovom slučaju sve mora biti “upakovano” na veoma sofisticiran i atraktivan način, što je poseban izazov”.

Iskustvo i stalno učenje uz konsultaciju svetskih praksi omogućava agenciji M2Communications da postavi standarde i da kreira nove mogućnosti na našem i regionalnom tržištu. "Za nas je značajno je da smo i van granica regiona prepozanti kao pouzdan partner koji se izdvaja po originalnosti i kvalitetu. Sa klijentima radimo na kreiranju jedinstvenog iskustva brenda u želji da ih bolje povežemo sa potrošačima, ali i podržimo njihove poslovne ciljeve“, zaključuje Antić.

 

Izvor: BIZLIfe