Play Close

dm Extreme Look Campaign

05.06.2018

Extreme Look kampanja, kompanije dm drogerie markt, realizovana je tokom maja ove godine. Agencija M2Communicatiojs je je kreirala kompletan vizuelni identitet praćen sloganom Be Unique Not Perfect.

 

 

Kampanja je obuhvatila 4 faze:

1 – Social media teaser kampanja

2 – Transformacija kandidata

3 – Event “Budi jedinsteven, ne savršen.”

4 – Social media follow-up

 

U okviru teaser kampanje, kreirana je komunikacija preko društvenih mreža kojom smo se obratili ciljanoj javnosti da učestvuju u procesu transformacije i formiranju autentičnog stila. Ceo proces je zabeležen u formi kratkih video kllipova (time lapes), koji su se emitovali na glavnom događaju. Kampanju je pratio angažman poznatih influensera koji su, zajedno sa kandidatima koji su prošli proces transformacije, učestvovali u završnoj reviji i promovisali nov jedinstven izgled i paletu proizvoda novog brenda Extreme look.

 

Događaj je upotpunjen autentičnom scenografijom i enterijerom prostora inspiranim neo-pank i street art subkulturom, kao i aktivacijama za goste, predstavljajući dm kao trendseterski brend koji izlazi iz normi dosadašnje korporativne prakse i komunicira sa novom ciljnom grupom.

Business & Luxury Magazin donosi osvrt na SAM Gala 2017

U novom izdanju magazina Business & Luxury pročitajte šta to SAM Gala svrstava rame uz rame sa sličnim manifestacijama na svetskoj sceni.

Button arrow
Read More

ATTEND nagrada za eXpediciju na Mars

Na dodeli ATTEND nagrada u okviru RSVP festivala, događaj „eXpedicija na Mars“ proglašen je najboljim regionalnim događajem u kategoriji „Predstavljanje proizvoda ili usluge“.

Button arrow
Read More

BMW Group i M2Communications ponovo sarađuju u Srbiji

Kako su događaji organizovani u Srbiji postali „benchmark“ za BMW.

Button arrow
Read More