Play Close

„Kreiranje prestiža“ M2Communications u magazinu Business & Luxury

16.06.2017

 

Industrija organizacije događaja je među najatraktivnijim oblastima komunikacija sa vrlo perspektivnim prognozama. Svetske event agencije usvajaju inovativna tehnološka rešenja i produkciju blisku lmskoj, čime pomeraju granice kreativnosti i podižu standarde realizacije čak i globalno poznatih događaja poput Met Gala, dodele Oskara ili svečanih ceremonija otvaranja najvećih sportskih manifestacija.

 

Snaga event industrije posebno dolazi do izražaja u segmentu luksuznih brendova koje karakterišu ekskluzivnost, sofisticiranost i, najčešće, bogata istorija i tradicija iz koje donose svoj autentični pečat. Svojim bogatim iskustvom u radu sa brojnim internacionalnim klijentima iz „luxury“ segmenta, u našem regionu izdvojila se kreativna i event agencija M2Communications.

 

 

“Naša misija prilikom organizacije svakog događaja je da povedemo zvanice na neočekivano putovanje, da ih prenesemo u drugu dimenziju ili ih učinimo akterima uzbudljive priče. Cilj je doživljaj brenda i kreiranje bliskosti sa kupcem, a u luxury segmentu, važan aspekt predstavlja učvršćivanje prestižne pozicije brenda”, kaže Miro Antić, osnivač i partner u agenciji M2Communications i čovek koji je uveo nove standarde u oblasti event produkcije u ovom delu Evrope.

 

M2C agencija je osmislila događaje za luksuzne brendove kao sto su BMW, Rolls-Royce, Porto Montenegro, Portonovi, Mercedes-Benz, SevenFriday, Alfa Romeo, Frey Wille. Svoje strategije usmerava na kreiranje autentičnog iskustva, kvalitetnu interakciju, ekskluzivnost i emociju. Poznati su po pažljivo osmišljenim i produkcijski savršenim događajima koji pomeraju granice u konceptualnom i tehnološkom smislu.

 

Spektakularni događaji na luksuznim lokacijama poput Porto Montenegra ili VIP premijera Mercedes-Benz S-Klase u Jugoslovenskom dramskom pozorištu koja je predstavljala omaž istoriji Mercedes-Benza i fantaziju budućnosti u kojoj nastaje najsavremeniji automobil, jedinstveni su na našim prostorima. Sa druge strane, lansiranje švajcarskog brenda satova SevenFriday je dobar primer kako vrhunske promocije lux brendova ne moraju da budu podržane velikim budžetima.

 

 

Utisak prestiža, dodir elegancije i primesa spektakla, kreiraju WOW efekat, sa kojim tim agencije M2Communications voli da se igra i koji pravi razliku između „događaja koji se pamti“ i „događaja koji je dobro prošao“. Materijalizacija neiscrpnog potencijala brenda da iznenadi, čak i najverniju klijentelu, deo je uspešne realizacije.

 

Svesni da svojim radom postavljaju nove standarde na našem tržistu, a ujedno optimisti u pogledu toga da mogu pratiti svetske trendove, barem kada je kreativni izražaj u pitanju, dali su svoj lični pečat u izgradnji brenda SAM Gala – svečane večere kojom Srpska asocijacija menadžera obeležava kraj godine i dodeljuje godišnje nagrade. U kratkom roku ovaj događaj je pro lisan kao jedan od najprestižnijih poslovnih okupljanja, noseći sa velikim uspehom odgovornost imena GALA koje se vezuje za najeksluzivnija dešavanja.

 

“Budućnost modernih komunikacija je u kreiranju snažnih i jedinstvenih iskustava koja će najviše doprineti doživljaju i reputaciji brenda“, ističe Miro Antić i podseća da je “brzina kojom se trendovi menjaju impresivna, a realizacija sve impozantnija“. Luxury industrija je svakako jedna od onih koja pruža neiscrpunu inspiraciju i podiže lestvicu očekivanja.

 

Business & Luxury, Q2 2017

 

BASF Dan polja 2017 u organizaciji M2Communications

Agencija M2Communications izabrana na „pitch“-u za organizacju najvećeg BASF događaja.

Button arrow
Read More

U potrazi za novim i drugačijim: Nichim Izazvan i Asus Zenfone 3 Deluxe

Kampanja za Asus ZenFone 3 Deluxe realizovana u saradnji sa Nichim Izazvanim.

Button arrow
Read More

Tim hostesa agencije M2Communications na Sajmu automobila 2017.

Preko 80 hostesa agencije M2Communications na štandovima deset brendova tokom Međunarodnog salona automobila u Beogradu.

Button arrow
Read More