Play Close

Hublot event Porto Montenegro

21.07.2018

 

U četvrtak 19. jula, spektakularnim događajem na bazenu Porto Montenegro Yacht Club-a, predstavljeno je strateško prartnerstvo kompanija Hublot i Adriatic Marinas Porto Montenegro. Idejno rešenje i produkcija događaja povereni su agenciji M2Communications.

 

 

Ricardo Guadalupe, generalni direktor Hublot-a i David Margason, generalni direktor Porto Montenegra, ozvaničili su partnerstvo u okviru koga švajcarski luksuzni brend postaje oficijelni časovnik superjaht marine i jaht kluba Porto Montenegro.

 

 

Na događaju za oko 120 odabranih zvanica, predstavljen je i novi model Classic Fusion Chronograph Porto Montenegro.

 

Gospodin Gudalupe i gospodin Margason pokrenuli su laser šou kao najavu za dolazak drona koji je nosio novi model Hublot časovnika. Dinamičan šou pod koreografskom palicom Milana Gromilića predstavljao je svojevrsno iznanađene za sve zvanice. Parkour perfomeri, koji su sve vreme bili skriveni među gostima, započeli su scensko-vizuelni spektakl kome se pridružila grupa baletskih igrača.

 

Kraj performansa obeležilo je postavljanje novog Hublot modela na površinu bazena, čime je kreirana simbolična veza između časovnika, jahtinga i marine Porto Montenegro.

 

 

M2Communications postala Global Brand & Communications agencija srpskog skijaša Marka Vukićevića

Marko Vukićević je najbolji srpski skijaš i buduća zvezda alpskog spusta.

Button arrow
Read More

Nagrada „Brand Experience Agency of the Year“ za M2Communications

Portal „Luxury Travel Guide“ dodelio je agenciji M2Communications, prestižnu nagradu za „Brand Experience Agency of the Year“ za 2018. godinu.

Button arrow
Read More

dm Extreme Look Campaign

Za potrebe lansiranja nove kolekcije „Extreme Look“, kompanija dm drogerie markt je nakon konkursa, poverila kampanju agenciji M2Communications.

Button arrow
Read More